Soia poate reduce nivelul colesterolului rau, poate diminua riscul cancerului de prostata sau al celui de ovar. Este o alternativa la carne, in special in zilele de post, deoarece este un aliment bogat in proteine, dar sarac in glucide si grasimi. Doua batoane de SoiaSnack pe zi ne protezeaza sanatatea.
Dieta mediteraneana reduce riscul de deces cu aproximativ 20%, activitatea fizica moderata (adica mersul pe jos timp de 30 de minute zilnic) reduce mortalitatea cu 27%, iar activitatea fizica intensa (taebo, alergare) reduce riscul de deces cu 32%.
Concursul “SLABESTE SIGUR SI NATURAL” cu Cardio Mix, editia a doua (12 oct – 6 nov 2009) s-a incheiat cu 2 cistigatori care in 12 sedinte (timp de 1 luna) au pierdut 5 kg din greutate.
Fara carne Fara gluten Fara zahar Regim: South Beach Numar de portii: 2Timp de preparare: aprox. 60 min. Ingrediente Frittata:1 lingura ulei de masline extravirgin1 ceapa mica taiata felii2 catei de usturoi tocati1 pachet (300 g) de spanac co...
Ceaiul verde ajuta la arderea grasimilor si la scaderea glicemiei. Efectele sale sunt accentuate de efortul fizic. Aceasta este concluzia studiilor efecuate de Venables MC, Hulston CJ, Cox HR si Jeukendrup AE, cercetatori din cadrul Laboratorului de Performata Umana al Scolii de Stiinta a Sportului si Exercitiilor din cadrul Universitatii Birmingham.